Post by agythredsoftdy on Feb 25, 2022 0:08:52 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Mechs ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Mechs IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen geld ▞▞▞
▞▞▞ Super Mechs 2022 version ▞▞▞
werkte mijn bot tot niveau 39 en bijna tot 40. Ik voltooide de normale modus op de kaart en bereikte 79 procent in alle modi voor de kaart. geld uitgegeven om goede uitrusting te krijgen. laatste update downloaden. ging om de rest van de harde modus op de kaart af te ronden. eindigde met een verlengde zandloper die aan zijn wielen draaide om een venster voor een internetverbinding te vinden. Ik heb volledige bars op wifi? Ik heb zelfs geprobeerd tegen andere spelers te vechten. en kreeg toen een probleem met het opnieuw verbinden. mijn schermnaam is minotaurus. verwijderde app.
Ik geef het voorlopig 3 sterren.. Over het algemeen is het oké om deze game te spelen, maar ik mis de 1v1 mech in de arena echt, neem alsjeblieft terug.. Ik hoop dat je dit kunt lezen..
Deze game is erg leuk, maar het is erg moeilijk om een goed item te krijgen sinds deze update. We willen de oude versie waar je dozen van munten kunt kopen, omdat token heel erg zeldzaam is en je ze alleen gratis kunt krijgen door prestaties te doen en deel te nemen aan evenementen. beoordeel 5 als je dit spel repareert, repareer het dan
Jammer. Nadat je de 1v1-campagne op de moeilijkheidsgraad Normaal en Moeilijk hebt voltooid, is het spel niet meer lonend. Je moet dezelfde fasen herhalen om goud en ervaring te krijgen. Naarmate je langer speelt, is het moeilijker om vooruitgang te boeken omdat het upgraden van items en de fusies ervan erg duur zijn. Sinds ik voor de 50e keer werd aangeboden om mijn huidige mech te upgraden, realiseerde ik me dat dit een Pay2win-systeem is. De rangschikking is onevenwichtig. Soms kreeg ik lage spelers, soms moest ik vechten tegen reuzen. 👎
Alles waar ik voor de grote update aan had gewerkt is nu nutteloos. Vroeger zat ik daar heel hoog, maar nu wordt alles wat ik heb als een legacy-item beschouwd en is nu nutteloos
Werkt niet
het is geen slecht spel redelijk leuk
Ik heb de startersset gekocht maar niets gekregen
Dit spel is zo leuk, maar niet altijd omdat ik niet kan spelen zonder data 😪
De game is altijd goed geweest, maar ik wou dat jullie terug zouden gaan naar de oude setup, als je ervan uitgaat dat de beste items niet verkrijgbaar waren via de winkel, maar dat hoeft niet zo te zijn, misschien heb je een evenementenwinkel waar je kan één keer per week legendes kopen, misschien voor 200 tokens of 1.000.000 munten. Het is erg frustrerend, met de meta die je bent begonnen en de lage drop-rates van, nou ja, alles, je wordt in feite gestopt in multiplayer. Geweldige game ben er helemaal weg van vandaag. Kan beter.
Het spel was zo geweldig voordat er iets gebeurde, er was een itemwinkel, je kon kratten kopen met de munten waarmee ze je laden, niet meer.De campagne is afval en ze hebben alles verwijderd wat je met munten kunt kopen, geen gouden kisten meer, het is allemaal gewoon premium en extra premium. En de online chat blijft bevriezen en ik moet elke keer opnieuw opstarten. Als jullie willen weten hoe vijfsterren eruit zien, kijk dan naar de staat van deze game in 2016.
Het is ok. Het is speelbaar maar niet echt de moeite waard. De advertenties zijn opdringerig, de animatiestijl is slecht. In-game valuta is duur. Je moet 3 bots bouwen die de ervaring echt wegnemen en elke uitdaging en beloning lijken te verpesten. En het ticketsysteem is gewoon dom. Ik hoopte dat dit een normaal spel voor mij zou zijn, maar het is op zijn best een spel van één keer per dag.
IK BEN TROTS OP DE MAKERS DIE DEZE SPEL HEBBEN GE MAAKT
HOU VAN HET SPEL! Speel nu ongeveer een maand en ik ben verslaafd! De nieuwe updates met de basis zijn episch! Gewoon een suggestie, kunnen we vriendschappelijke gevechten tegen elkaar voeren in clans of onze vrienden? Dat zou geweldig zijn! Nogmaals bedankt voor het maken van dit topspel! ️❤️
dit is zo leuk
Vroeger was het geweldig, de ontwikkelaars reageerden snel, maar er is gewoon geen betere manier om dit te zeggen; ze hebben hun gemeenschap vreselijk in de steek gelaten. Het enige dat u hoeft te doen, is één keer snel door de 1-sterrecensies bladeren om te zien dat ze exact hetzelfde antwoord kopiëren/plakken, in de hoop dat ze er beter uitzien als ze verschijnen.
De game is cool, mooie wapens. Ik speel deze game al maanden, het waren zo interessante coole kisten, maar voor mij zijn de wedstrijden zo gemakkelijk om tegen de baas te vechten is zo eenvoudig. Dus ik wil dat het spel moeilijker is, maar de titan is zo moeilijk:-D
Super Mechs Aksyon xpka
Super Mechs Actie cgd
Het heeft al mijn opslagbestanden verwijderd >:'(wanneer het signaal weg is, heeft mijn land het slechtste signaal, ga niet naar mijn land, maar als je een ontdekkingsreiziger bent, kan dat (maar we zitten allemaal in quarantaine, dus je kunt niet komen) naar mijn land) ik was zo boos toen mijn bestanden weg waren download dit spel niet geef dit spel 1 ster ik waarschuw je
Super Mechs Acción czu
super leuk download zeker maar soms zijn de levels wel wat moelijk maar installeren!
Dit spel is frustrerend, het is zo'n spel om te winnen. De missie-pickups van de campagne hebben de neiging om me op bepaalde niveaus nutteloze boosts te geven. Een missie pick-ups hebben bijvoorbeeld zo'n slechte RNG en de backfire is ook een domme toevoeging, stop met het toevoegen aan elke nieuwe wapens en drones. Deze game is waardeloos, het heeft gemanipuleerde multiplayer-matchmaking, gemanipuleerde RNG, een belichaming van betalen om te winnen. Hoe moet ik van dit spel genieten als ik niet verder kan zonder een cent uit te geven?
Vertel me waarom ik het spel niet kan betreden terwijl het vastzit op " LOADING EXTENTION DATA " maar het is al 100 % is dit een BUG pls dit op te lossen ..
Best goed spel. Het enige dat me opvalt, is dat wanneer ik probeer in mijn account te komen, ik zal zeggen dat ik mijn internet moet controleren, zelfs als ik mijn eigen internet niet gebruik.
Mijn vriend zei dat dit een goed spel was, helaas, als je niveau 35 bereikt, zul je je limieten in pvp en pve bereiken, tenzij je genoeg geluk hebt met kratten, en zoveel p2w-spelers nemen niet eens de moeite om pvp te spelen
Magic Jigsaw Puzzles - Game HD Mõistatusmängud nkcz
Zeer goed spel! Tot nu toe het beste spel die ik ken, nog nooit problemen mee gehad!! Zeer mooi gemaakt, bedankt.
De game is goed, maar ik heb problemen met internet, er staat dat de verbinding is verbroken, maar ik heb gegevens om te spelen. Ik krijg steeds de verbinding verbroken. De makers zien niet ieders commentaar, ze negeren gewoon alle reacties. 1 ster edit:glitch ik heb geen enkele kist in de arena league-beloningen opnieuw opgeslagen.
De game is erg leuk, maar het kan een manier zijn om de basis uit te schakelen, want en er gebeurde een ongeluk. Ik keek op een dag alleen maar naar mijn supersmechs-account, mijn broer duwt me graag en ik heb per ongeluk de basis ingeschakeld. Maak een manier om de basis uit te schakelen nadat ik deze per ongeluk heb geactiveerd pls als je het spel doet, zou het weer geweldig zijn
Super leuk ECHT WAAR
Ik speel dit spel sinds 2013 en sindsdien ben ik er dol op. Ik wil gewoon de oude stijl terug. Het was veel beter.
Hartstikke leuk spel en je hoeft ook niet een jaar bezig te zijn met in de top komen
Super Mechs მძაფრსიუჟეტიანი wige
Dit was toen veel beter. Maar toch blijft het gaaf. Trouwens, telkens als ik zin had om campagne te voeren, liet het me niet binnen. Ik bleef daar gewoon ontelbare banden hangen. Los dit zo snel mogelijk op.
Ik heb onderzoek gedaan naar het spel, zoals ik altijd doe als ik een spel voor de eerste keer speel en de meeste spelers vertrokken omdat de ontwikkelaars veel slechte keuzes hebben gemaakt, wat jammer is, want het is zo'n leuk spel.
Na het doen van de tutorial blijft het spel zeggen "verbinding maken met server, even geduld aub" terwijl ik 24/7 internet in mijn huis heb. Dus kun je het repareren? Want als je het kunt repareren, repareer het dan.