Post by agythredsoftdy on Feb 25, 2022 0:27:25 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Riverside Merge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Riverside Merge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodegenerator-tokens ▞▞▞
▞▞▞ Riverside Merge 2022 version ▞▞▞
Jeg liker spillet, men nylig har de hatt falsk reklame på spillet. Jeg har sett flere annonser for keto-piller godkjent av kjendiser og TV-programmer som ikke er 100 % godkjent.
Ganske bra
Jeg elsker dette spillet veldig mye
Pengefanger. Jeg likte spillet veldig godt, helt til jeg slo en tilfeldig sammen og ble rammet av en plutselig annonse. Og rett etter at annonsen er ferdig, blir jeg truffet av "Betal oss penger, så kan du bli kvitt de spontane annonsene!" Avinstallerer akkurat nå, jeg spiller ikke dette lenger.
Nobryanmamgun
Fin kombinasjon av fusjonsspill med bybygging.Annonsene/spilleforholdet er rimelige, og til slutt et sammenslåingsspill som passer for en liten skjerm, noe som betyr at formene og fargene på nye gjenstander kan skilles ut uten brillene mine.
Begynte veldig forvirret, men fant ut av det til slutt
Jeg liker dette spillet
Riverside Merge Łamigłówki kbn
Grafikken er litt kjedelig, og spillebrettet er veldig lite, hvorav halvparten er full av gjenstander du *kunne* få ... hvis du ser en 30-sekunders video. Spillingen er ok, men ærlig talt, den store mengden popup-annonser går meg raskt på nervene.
Morsomt spill og jeg kan ikke få nok av det
Jeg elsker det, vær så snill å bli kvitt annonsene
Jeg har bare spilt det et par dager
Venter på en oppdatering. Trenger å heve nivålokket snart. Virkelig flott sammenslåingsspill. Annonser brukes for enkelhets skyld, og boblene gir den betalte valutaen, så det er verdt det å vente et minutt på at de dukker opp av seg selv hvis du ikke bruker annonsedelen.
Morsomt og underholdende.
Moro moro moro 😀🥰😁.
Det er et sunt spill
Jeg elsker dette spillet. Det er mange annonser, men det holder meg til å spille i noen timer om gangen. Det er alltid forskjellige ting å utfordre meg selv med. 🥰
For mange annonser
jeg elsker dette spillet
vel vel vel... Dere er lure. Du lar meg spille spillet en stund og så BAM! Tvangsannonser. vel det var alt som skulle til for å avinstallere dette spillet. Jeg likte det og var i ferd med å bruke litt penger også. Synd.
Søt idé, men konstante popup-annonser er irriterende, og det samme er elementene i bobler. Jeg kommer mest sannsynlig til å avinstallere det snart ettersom spillingen blir avbrutt for ofte.
Veldig morsomt. Ikke sikker på lønn ennå
Det er ganske bra og veldig utfordrende
Elsker spillet, men jeg bygde hele kartområdet nå er det ingenting å gjøre annet enn å slå sammen ting.
Moro foreløpig
Veldig irriterende en gang forbi opplæringen den fryser konstant kan ikke gjøre noe.
Forfalskning
Dette spillet er ingenting som demoen på annonser Horrible
Avinstallerer. Annonser dukker opp tilfeldig under spilling
Så langt har det gøy startet i dag.
Søppel, ikke nok energi !!
Så du river av merge mansion som er greit, siden det er mange av disse klonene, men du er den første jeg har sett med tvungne annonser. Umiddelbart irriterende og avinstallert etter 3 annonser på noen få minutter. Skam. I tillegg var annonsen for spillet også falsk. Flott start på 2022.
Ser på annonser. Å få varer er kult hvis annonsen lukkes når den er ferdig, i stedet for å sende deg for å installere annonsen! UGH
DETTE SPILLET ER FANTASTISK
Vanedannende!! Elsker grafikken og funksjonene. Jeg har spilt/prøvet ut en del sammenslåingsspill, og Riverside er en veldig favoritt av meg.
Det er et morsomt fusjonsspill
Kan ikke slutte å spille dette.
Sammenslåing kan være litt enklere.
Jeg spilte dette spillet i flere måneder i timevis om dagen. Jeg brukte annonsene for å låse opp flere elementer, låse opp mer tid osv. Med den siste oppdateringen har de i utgangspunktet trukket 90 % av alternativene for å klikke på annonsene. Dette gjør det umulig å spille spillet i mer enn tjue minutter eller så. Alt krever nå edelstener for å låse opp & spillet har sluttet å mate dem inn som før. Den eneste måten å få dem nå er med penger. Fjerning av muligheten til å bruke annonser hindrer langsiktig spilling i stor grad. Skuffet.
Veldig hyggelig spill
Jeg liker spill, men jeg hater annonser hver gang det dukker opp, så jeg avinstallerte på grunn av det.
Jeg liker spillet, men det er aldri nok energi til å gjøre mye. Jeg nekter å bruke penger på å spille noe spill!
Flink
Ikke så verst
Nyt spillet, men krasjer etter annenhver video, og noen ganger blir hver video ganske irriterende
Solid konsept men boblene. Hver tredje eller fjerde fusjon. Boble. Når du bruker 45 sekunder på å slå sammen ting, er skjermen overfylt og full av bobler, så du blir tvunget til å vente på at de skal dukke opp. Nei, jeg betaler bokstavelig talt ikke 50 cent hver for å få en imaginær boble. Alt for jævla mange av tingene og ødelegger nytelsen.
Veldig fint spill
Et av de beste mege-spillene jeg har spilt. Jeg elsker hvordan jeg kan starte spillet på nytt når jeg sitter fast.
Jeg har prøvd minst 10 sammenslåingsspill, og dette er det beste totalt sett. Selv annonsene er verdt det for belønningene. 10/10 solid spill ❤
Magic Rush: Heroes Rol Oyunu pag
For tidlig å kommentere