Post by agythredsoftdy on Feb 25, 2022 0:30:35 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ Drive Ahead! - Morsom bilkamp ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Drive Ahead! - Morsom bilkamp IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feil penger ▞▞▞
▞▞▞ Drive Ahead! - Morsom bilkamp 2022 version ▞▞▞
Ikke sist dette spillet ned!
Så bh spill for barn og unge
Jeg lastet ned dette for lenge siden, da det hovedsakelig var fokusert på solospill, og jeg må si at det var noen av de beste dagene i dette spillet med de forskjellige enkeltspilleroppdragene og litt av historien. Jeg skulle virkelig ønske at utviklerne ville legge ut en klassisk versjon for nedlasting ved siden av denne, for ærlig talt var den eldre mye morsommere. Trist å se at det endret hele spillet fullstendig.
Jeg har 2000 trofeer spiller mot 5000 trofeer
Bra spill, veldig gøy, det er noen irriterende problemer. Jeg liker ikke oppdragene og nøklene, jeg liker den gamle versjonen før jeg kan spille uten å kjøle meg ned. Dessuten er det alt for mange annonser.
Selv om den nyere versjonen er bra og kan gi noen en bedre opplevelse, tror jeg personlig det var en feil å fjerne enkeltspillerutfordringene og den enkle måten å låse opp kjøretøyer på. All oppgraderingen og trofeene overkompliserer ting for meg personlig. Jeg likte spillet mye når jeg spilte med broren min, så jeg synes du i det minste bør ta tilbake noe av det jeg har nevnt ovenfor. (btw, hp ødelegger litt for opplevelsen).
Spillet pleide å være ferdighetsbasert fordi du ikke har noen helsebar på hodet, nå gjør du hva, det eneste som betyr noe nå er hvor sterk bilen din er, så vil du bare fortsette å vinne. Og det er så mange reklamer at det er irriterende at det virkelig er nødvendig å si så mye reklame?
Drive Ahead! - Fun Car Battles Sacīkstes crkq
se på hvordan de massakrerte gutten min
Beste bilspillet
Veldig gøy spill men det burde ha at man kan spille med 3 folk
Det er bra, men noen ganger fungerer det ikke.
Fantastisk😀😎😎😎😎😎😎
Jippi
Super elendig!!!!
Spillet er så kult, men er ikke gammelt, men du har det gøy auf Deusch das spiel er så kult aba er ald aba du hast spam 😉 er et kuleste spiel
Dette er det verste spillet i verden, ikke spill dette spillet.
pleide å elske dette spillet, og jeg hadde det gøy med det fordi mekanikken var lett som, du dør når du blir truffet i hodet av noe som helst, og som om du bare kan samle mynter ved å slåss mot andre mennesker eller spille nivåspillet, Når du går i lavaen eller vannet dør du bare insta, men nå er det kjedelig, du har helsebar og den eneste spillmodusen er 2p 1p og en boss, det er ikke noe nivå, så det er kjedelig, og du kan ikke bare kjøpe bilen du ønsker, må du få en mystery box
Bra spill menn vanskelig
wow (♥ω♥)
Dette spillet pleide å være bra, jeg pleide å spille det hele tiden. Men helt siden den oppdateringen som gjorde spillet helt online, sier spillet mitt alltid at jeg er offline, og jeg kan ikke gjøre annet enn å spille med standardbilen i 2-spillermodus, eller med en bot. Jeg ville elske å kunne spille hele spillet i offline-modus, eller i det minste la meg få nye biler, og spille kampanjen. 1 stjerne til dette er løst.
beste mobilspillet, jeg hadde noen gode stunder med dette spillet
Fantastiske krasj og harde utfordringer.
Det er en buggy rot, knappene fungerer ikke halvparten av tiden, bilen din blir ringt inn i vegger, du trenger konstant Internett selv på én spiller moduser, vær så snill å fikse feilene!
Wow så dårlig spillet det er 🖤 før var det vakreste morsomme og fantastiske spillet, men nå er det virkelig søppelmann jeg vil ha den gamle versjonen tilbake mann 😔😔😔
Spillet pleide å være enkelt og sjarmerende. Jeg bestemte meg for å komme tilbake etter 2 år med å være borte fra dette spillet bare på grunn av Nostalgi. GUI-en er ikke lenger enkel, jeg får mange ytelsesproblemer på grunn av store menyer, og grafikk jeg ikke engang kan justere for å gjøre den spillbar for enheten min (ettersom grafikken selvfølgelig blir bedre overtid). Dette brakte ikke frem noen gode minner, mange grunnleggende ting har blitt endret. Du kan ikke kjøpe spesifikke biler slik du ønsker, og du får nå en bar i stedet for én treffgevinst.
Jeg er irritert, jeg har ventet i 2 timer og ventet på at spillet skal lastes.
Ikke morsomt. Nivåer ødela det. Nerd båtbil er umulig.
Drive Ahead! - Fun Car Battles Preteky bxjy
Dette spillet er en måte å føle seg på
Det er en haug med annonser. Jeg vet at du prøver å tjene penger på annonsene, og i dag, da jeg gikk for å spille dette spillet, gjett hva? All min fremgang har blitt fjernet fullstendig. Alle bilene, kartene og hjelmene mine er borte. Det er ikke rettferdig for deg å fjerne fremgangen min på den måten. Kan du fikse dette, VENNLIGST. (ノ≧∇≦)ノ ミ ┻━┻. 😠
Oppdatering ødelegger det. det plasserer annonser overalt. Du kan ikke engang spille en spiller offline-kampanje lenger. Å spille offline var en av de beste funksjonene i spillet. Jeg husker da jeg kjedet meg, gjorde jeg noen oppdrag og skaffet meg noen nye kjøretøy med myntene jeg fikk. du prøver å laste ned en eldre versjon, det fungerer heller ikke. Vennligst fjern de nye oppdateringene, det ødelegger det
AFC - shooter în spațiu Arcade peoe
Jeg skulle ønske det kunne gå tilbake til slik det var, men jeg liker det sånn
Hvorfor tar det så lang tid å få biler og det er så mange feil. Du bør gjøre det til flere kilder med mange power-ups for å få og lage forskjellige typer moduser og gjøre at du kan skyte ting som kommer ut av bilen og kanskje hver bil har en evne.
Drive Ahead! - Morsom bilkamp Motorsport xsse
Jeg elsker diss-spill♥️❤️💝💖💗💓💞💕💟❣️❤️🧡💛💚💙💜🤎🖤🤍
Det er kjipt hver gang du får tak i overflodsbilen, denne fyren kommer ut bakfra og begynner å feile og dreper deg der det er et spørsmål om flaks hvem som blir påkjørt og dør.
Dette spillet hacker
Jeg elsker alt i dette spillet. Det er bare trist at jeg måtte slette det fordi det ikke kan overføres til SD-kort og kan ikke oppdateres på grunn av det. Det varte ikke engang i 2 dager. Jeg hadde nok lagringsplass da jeg hadde den lastet ned, men trengte å oppdateres, men kan ikke føre til at den allerede er helt online nå, ikke som før den var helt offline og det er ikke veldig viktig å oppdatere. Jeg er virkelig skuffet. Jeg skulle ønske det før kan overføres til SD-kort